Sorglös

Imorgon fyller jag år, och jag har varit sånhär sedan jag märkte att jag fyllde år (alltså inte när jag var ett, två år). Jag är typ, nervös? Nä, sprallig kanske.. Jag gillar att fylla år, inte (bara) för presenter, utan för att det är en härlig känsla som hänger med hela dagen. Denna födelsedag blir ännu mer speciell, jag får vara med min Patrik hela dagen också, och det är den bästa presenten. 

Mina nya glasögon hämtade jag ut igår, det blev de silvriga bågarna, men glaset är en aning starkare än sist, så ska ha på mig de lite då och då för att vänja mig. Jag sitter nu och läser om FN, stort prov nästa fredag, men ska snart göra ett avbrott för att se det nya avsnittet på The Carrie Diaries. Absolut bästa serien just nu! 

Igår var mina vänner här, och det blev så sent så jag var inte i säng förrän halv tre. Haha, men kul hade vi. Finns inte en sekund jag har det tråkigt när jag är med dem. Helgen blir ännu bättre om några timmar. Då är min kärlek här. 

∞ Sara ∞

Kommentera

