Ett lättare moln

Hemma sedan en halvtimma, slutar efter lunch på onsdagar, vilket inte kunde vara bättre. Mitt i veckan behövs ett litet break, plus att jag kommer ikapp med prov och inlämningar etc. Så, ah, jag gillar onsdagar. Grammatikprov imorgon, så när jag skriver nu så tänker jag ”det där var ett verb, där kom ett pronomen”. Yrkesskada. Det borde betyda att jag kan det nu i alla fall. Jag känner mig gladare idag, igår var en tung dag. Fem lektioner, avslutande med matte, som jag inte är bra på. Inte nog med det så åkte jag hemifrån klockan sju, och kom hem tio i sex, så var gött trött. Sov på bussen, men blev väckt av att busschauffören tände hela jäkla bussen. Trevligt. 

Haft på mig det skönaste plagget jag äger idag, och det gör alltid dagen bättre. BildBild

”Le, så ser du gladare ut”

∞ Sara ∞

Kommentera

