Hey ho, let’s go..

Back to business. Höstlovet är slut, och nu börjar allt igen. Men på plussidan ligger saker som att nu på söndag fyller jag år, och nästa vecka ska vi till Göteborg på mässa med skolan, och sen kommer en härlig studiedag, så det är ändå helt okej. Jag är ändå den tjejen som alltid tyckt om skolan ändå, men såklart är det rätt så surt att behöva gå upp klockan sex varje morgon för att hinna med bussen som går tjugo över sju. Onödigt tidigt kanske, men jag behöver en halvtimma för att bli klar, sen är det frukost, och sen ska man cykla till bussen fem över sju. Jag kan somna när som helst, var som helst, så den halvtimman det tar till skolan med bussen kan jag lätt somna på. Har även ätit lite pepparkaksdeg idag, som min vän Poppo så gulligt bjöd på. Så gott! Börjar redan känna julstämningen. 

Hade denna nyinköpta ursköna tröja idag, men jobbig dag ändå för det har varit varmt och kallt på en gång, ni vet, så som man känner när man har feber. Kanske känslan av att skolan är igång igen..Bild

∞ Sara ∞
Kommentera

