Hänförande magiskt

Igår var den roligaste och finaste dagen i mitt liv. Han kom hit igår med blommor och present, och åt lunch, sen åkte vi till Äventyrsbadet i Vänersborg. Så himla roligt, det var ett tag sedan man fick leka så, och att det var tillsammans med min bästa vän gjorde inte saken värre. När vi kom hem hade min syster bakat en kladdkaka åt oss, himla gulligt. Vi spelade kort en stund, åt middag, sen tände jag några ljus i mitt rum, en på väggen, tre på glasbordet vid sängen och en i en lykta på skrivbordet, och så massa kuddar i sängen. Jag sjöng en låt som jag skrivit till honom, och fastän jag har sjungit förut framför publik så var jag väldigt nervös, första låten jag någonsin har skrivit. Jag hade svårt för att inte le igår. Igår för ett år sedan blev Patrik min pojkvän, och alla dagar sedan dess har varit de bästa. Resten av kvällen var magisk.

Fick vackert halsband från RomBildBild

Min favorit

Bild

 

 

∞ Sara ∞

Kommentera

