Tillsammans mot cancer

Ser på cancergalan på 7:an just nu. Känner enorm sorg och tårar fyller mina ögon när jag lyssnar på och ser de människor som talar om deras erfarenheter, deras förluster och tankar kring och inom cancer. Jag känner folk som överlevt cancer, folk som förlorat nära till cancer, och även om jag aldrig förlorat någon så tar jag åt mig. Det är den jag är, jag känner antagligen för mycket. Jag har sedan några år tillbaka haft oerhört lätt till gråten, och ikväll är en sådan kväll jag känner, och låter tårarna komma. Mina tankar går till mina vänner som har haft cancer, har förlorat någon i cancer eller bara varit i närheten av denna hemska sjukdom och ärftlighet. Sänder en tanke till alla.  

Bild

 

Bild

 

∞ Sara ∞

Kommentera

